fbpx
full
border
https://degoedenieuwsbrief.nl/wp-content/themes/anya-installable/
https://degoedenieuwsbrief.nl/
#374754
style2
0174 - 88 45 55

Blog

11
feb
0 Geen reacties
dgn

Top 10 voordelen van E-mailmarketing  Adobe schat in haar studie in de VS  dat ‘millennials’ meer dan 6 uur per dag bezig zijn om hun e-mail  te lezen. Maar niet alleen millennials; De meeste mensen gebruiken e-mail iedere dag, en checken hun inbox overal: onder het werk, het eten en ja zelfs in de badkamer… Waarom […]

meer lezen
17
jul
0 Geen reacties
dgn

Is de zomervakantie voor jou een toptijd en zijn dit de weken waarin het echt moet gebeuren? Of is het juist stukken rustiger en staat de business op een laag pitje? In beide gevallen kan het lastig zijn om goede content te maken: je hebt het eigenlijk te druk of je hebt geen actuele info […]

meer lezen
06
jun
0 Geen reacties
dgn

Is er leven na de AVG?  Ja hoor, ook na 25 mei en onder de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) mag je nog gewoon nieuwsbrieven versturen! Er is weliswaar het een en ander veranderd in de regelgeving, maar veel zaken waren al eerder vastgelegd in de Telecomwet. Zo mocht je al veel langer mensen niet ongevraagd […]

meer lezen
25
apr
0 Geen reacties
dgn

Wij maken veel nieuwsbrieven voor bakkers en andere B2C bedrijven. Moet daar altijd veel informatie worden gegeven?  Soms kan een simpele en  leuke cartoon wonderen doen. Top cartoon uit de nieuwsbrief van Bakker Bas:  

meer lezen
20
feb
0 Geen reacties
dgn

Als je deelneemt aan een beurs en je hebt er veel tijd en energie in gestopt dan is het zinvol om de avond ervoor nog een reminder te sturen: LinkedIn is dan een prima medium! Vraag wel je collega’s om te delen. En uiteraard stuur je een nieuwsbrief met dezelfde strekking naar je vaste mailinglijst. […]

meer lezen
09
jan
0 Geen reacties
dgn

Professionele e-mailmarketing Kemeling Kunststoffen is een onafhankelijke producent van betrouwbare kunststof tanks, bakken, putten, kisten en kasten voor bedrijven. De Naaldwijkse onderneming maakt met vaste regelmaat gebruik van nieuwsbrieven om klanten en relaties te informeren. Sinds vijf jaar verzorgt De Goede Nieuwsbrief de e-mailmarketing van Kemeling. Optimaal gebruik De ene keer is het een nieuw […]

meer lezen
13
dec
0 Geen reacties
dgn

Toen wij 5 jaar geleden met De Goede Nieuwsbrief begonnen konden wij ons niet voorstellen wat het belang van een goede nieuwsbrief voor een organisatie kan betekenen. Een stapel visitekaartjes en een telefoon brachten ons op het idee om professionele, on-line communicatie te gaan verzorgen voor het MKB en non-profit organisaties. Iedereen bellen was en […]

meer lezen
22
sep

Deze week te gast bij MKB Westland. Charles Groenhuijsen liet ons deze infographic zien van wat er allemaal per minuut gebeurt op internet en waar we bewust of onbewust allemaal gebruik van maken. Leuk om een voorbeeld van LinkedIn en zeker Tinder te gebruiken, maar de essentie is dat de smartphone voor iedereen de portal is […]

meer lezen
18
sep
0 Geen reacties
dgn

Een bezoek aan een restaurant of horeca gelegenheid is altijd een goed moment om de marketing te bekijken. Hoe informeer ze hun klanten en gasten? Wat geven ze mee? Delen ze de klant ervaringen en via welk marketing kanaal? De Bonte Haas is een leuk voorbeeld waarvan wij enthousiast worden. Na het eten ( altijd uitstekend, want […]

meer lezen
15
sep
0 Geen reacties
dgn

Hoe leuk is het om een fotoserie in de vorm van een video compilatie te maken. Bekijk dit voorbeeld van Wim van der Spiegel  gemaakt bij de kick-off van de grootste open wijnen club van de wereld.  Een mooie extra e-marketing tool om foto’s weer te geven. Ook leuk om te delen op je social media […]

meer lezen
12
sep
0 Geen reacties
dgn

En dan ben je jarig en kom je je bed uit, (of je gaat er te laat in) . De eerste felicitaties komen binnen. Whatsapp, E-mail, Facebook, LinkedIn. Op je mobiel, desktop tablet, er is geen ‘ontkomen’ aan. Hé, dat is leuk, die heb ik een tijd niet gesproken. Denkt die relatie ook aan mij? […]

meer lezen
06
feb

Misschien herken je dit wel. Je hebt een zorgvuldig opgestelde mail gestuurd, met daarin alle informatie over jouw product of dienst. Vervolgens krijg je vragen van lezers over dingen die je toch echt allemaal in je mail hebt uitgelegd. Pfff, waarom lezen mensen zo slecht? Je daarover opwinden heeft weinig zin. Steek je energie liever […]

meer lezen
26
okt

1. Begin op tijd Kerst lijkt nog zóóó ver weg. Toch heb je er enorm veel plezier en profijt van wanneer je nu al begint met het inplannen van je marketingactiviteiten. 2. Website up to date Als het goed is, heb je rond de feestdagen meer bezoekers op je website. Om een bestelling te doen, […]

meer lezen
03
maa

Als schrijven niet je dagelijkse bezigheid is, kan de productie van een nieuwsbrief je flink wat hoofdbrekens kosten. Want hoe krijg je het verhaal dat je kwijt wilt nu goed op papier? En als het eenmaal zwart op wit staat, vergt het vaak nog de nodige moed om op de verzendknop te drukken. Is er […]

meer lezen
14
jan

Maak van het nieuwe jaar een topjaar met deze 16 tips voor een ‘sweet ‘16’. Maak nu alvast een globale jaarplanning voor je nieuwsbrief. Leg vast op welke dagen of op z’n minst in welke weken je wilt versturen en welke onderwerpen je dan onder andere gaat bespreken. Blijf je inspannen voor de groei van […]

meer lezen
11
dec

Snel nog even een nieuwsbrief eruit om optimaal te profiteren van de decembermaand? Met deze praktische tips kom je sprankelend voor de dag! 1. Hou vast aan je gebruikelijke naam als afzender Het is misschien verleidelijk om een mail namens de kerstman te versturen of een leuke woordspeling te gebruiken. Doe toch maar niet. Je […]

meer lezen
19
nov

Met iedere nieuwsbrief die je verstuurt, heb je een bepaald doel voor ogen. Je wilt je lezers informeren, aanmoedigen een afspraak te maken of offerte op te vragen, oproepen iets te kopen of bijvoorbeeld uitnodigen voor een evenement. Je moet die lezer dus aanzetten tot actie en het hem daarbij zo makkelijk mogelijk maken. Daarvoor […]

meer lezen
20
okt

Ken je het spelletje LogosQuiz voor je smartphone? Dan heb je zelf gemerkt dat je het ene logo onmiddellijk herkent, terwijl je een ander wereldberoemd beeldmerk maar niet kunt thuisbrengen. Het zou mooi zijn als iedereen jouw logo en huisstijl wel in één oogopslag herkent. Maar voor je zover bent, ben je heel wat reclame-euro’s […]

meer lezen
31
aug

Dat een smartphone je leven als ondernemer een stuk gemakkelijker kan maken, daar zijn we het snel over eens. Je bent immers altijd en overal bereikbaar en met allerlei slimme apps kun je facturen versturen, netwerken, videogesprekken voeren, presentaties maken en nog heel veel meer. Met de handige app van Constant Contact kun je zelfs […]

meer lezen
25
aug

Ken je dat gevoel? Iedereen om je heen heeft het over die nieuwe tv-serie, die fantastische app of dat indrukwekkende boek, terwijl jij denk ‘huh?’. Dat gevoel – ‘waar gaat dit over?’ – kunnen nieuwe lezers van je nieuwsbrief hebben, wanneer ze voor het eerst jouw nieuwsbrief in hun inbox vinden. Wil jij jouw nieuwe […]

meer lezen
13
jul

Voor sommige branches is de zomervakantie toptijd en zijn dit de weken waarin het echt moet gebeuren. In andere sectoren is het juist stukken rustiger en staat de business op een laag pitje. Voor beide type ondernemers kan het lastig zijn om goede content te maken: de één heeft het te druk, de ander heeft […]

meer lezen
06
jul

Wordt jouw nieuwsbrief prima geopend? Fijn. Toch betekent dat niet dat je nu tevreden achterover kunt lenen. Want minstens zo belangrijk is het aantal kliks. Die vertellen je immers hoe geïnteresseerd je lezers nu echt zijn en ze laten zien wie waar belangstelling voor heeft. Door het klikgedrag van je lezers tegen het licht te […]

meer lezen
15
jun

1. Een goede naam opbouwen Mensen doen zaken met partners die ze kennen en vertrouwen. 2. Relaties onderhouden Door regelmatig van je te laten horen, blijf je ‘top-of-mind’ bij je relaties. 3. Verkoop stimuleren Je kunt onbekende producten of diensten voor het voetlicht brengen en zo de verkoop daarvan stimuleren. 4. Verbeteren van de communicatie […]

meer lezen
09
jun

Waar check jij je e-mail? Grote kans dat je dat doet op je smartphone, want inmiddels wordt al meer dan 65% van de e-mails op een mobieltje geopend. Die verschuiving naar mobile heeft ook consequenties voor de inhoud en de uitstraling van je nieuwsbrief. Is jouw nieuwsbrief of e-mailing nog niet mobile friendly? Dan wordt […]

meer lezen
08
jun

Ieder bedrijf een digitale nieuwsbrief? Hmm, dat zou voor onze branche een prachtige gedachte zijn. Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat sommige ondernemers prima zonder dit marketinginstrument kunnen. Bijvoorbeeld omdat je een product of dienst levert waarvoor klanten in de praktijk zelden nog eens terugkomen (zijn trouwringen een goed voorbeeld?), omdat je een klein […]

meer lezen
26
mei

Het beste moment om je nieuwsbrief te versturen, is [tromgeroffel] … Ja, ik had je heel graag een helder en eenvoudig antwoord gegeven op deze veelgestelde vraag, maar helaas, dat antwoord is er niet. Er is nu eenmaal niet zoiets als één perfecte dag en één perfect tijdstip om je nieuwsbrief te versturen. Stel je voor: […]

meer lezen
06
mei

Bounced e-mails zijn als vuile vaat op het aanrecht: je kunt het lange tijd negeren, maar vroeg of laat zul je er toch mee aan de gang moeten. En hoe langer je ermee wacht, hoe meer tijd het je uiteindelijk zal kosten. Het managen van je bounces is niet het meest uitdagende onderdeel van e-mailmarketing, […]

meer lezen
04
mei

Maak jij al gebruik van e-mailmarketing? Dan weet je uit eigen ervaring dat het een fantastisch instrument is om in contact te blijven met klanten en potentiële klanten. Heb je deze tool nog niet toegevoegd aan je marketingmix, dan komt dat misschien wel omdat een of meer van onderstaande misverstanden je tegenhoudt. Ik hou de […]

meer lezen
06
apr

Kijk jij graag naar filmpjes op YouTube? Dan ben je niet de enige. Uit onderzoek blijkt dat een kleine zeven miljoen Nederlanders met enige regelmaat op YouTube te vinden zijn en dat 1,2 miljoen van die gebruikers zelfs dagelijks het videokanaal checkt. Niet zo verwonderlijk dus dat ook video’s in nieuwsbrieven zeer gewaardeerd worden en […]

meer lezen
09
maa

Natuurlijk begrijpt de bezoeker van je website dat hij bovenin op ‘assortiment’ moet klikken om iets te bestellen. En de ontvanger van je nieuwsbrief snapt heus wel dat-ie via de mail een vrijblijvende offerte kan aanvragen. Toch? Of werkt dat in de praktijk net even anders? Inderdaad. Om de bezoeker van je site en de […]

meer lezen
03
feb

Een spammer? Jij? Natuurlijk niet. Je bent op een verantwoorde manier met e-mailmarketing bezig en je doet je uiterste best om een goede relatie op te bouwen met de ontvangers van je nieuwsbrief. En toch kan het gebeuren dat zo’n ontvanger jouw mail als spam ervaart of – erger nog – een klacht over je […]

meer lezen
26
jan

Of je nu al jarenlang wekelijks een nieuwsbrief verstuurt of misschien pas net begonnen bent met dit medium: het blijft vaak spannend om op die verzendknop te drukken. Want een foutje is zo gemaakt en die nieuwsbrief komt wel bij honderden, duizenden of misschien wel tienduizenden relaties op de digitale deurmat. Gebruik daarom een checklist […]

meer lezen
12
jan

Het begin van een nieuw jaar is altijd een goed moment om jezelf nieuwe doelen te stellen. Oké, een aantal van die doelen en voornemens – afvallen, meer sporten, stoppen met roken – is vaak al voor het eind van de maand gesneuveld, maar dat is geen reden om helemaal geen doelen meer te stellen. […]

meer lezen
02
dec

De maand december is vrijwel voor iedereen een drukke periode. Toch is het belangrijk dat je ook deze maand jouw bedrijf wel weer even onder de aandacht brengt van je klanten, prospects en relaties. Misschien zit je inmiddels zelf ook behoorlijk in de decemberstress en ontbreekt het je aan inspiratie voor je laatste nieuwsbrief van […]

meer lezen
28
okt

‘Don’t judge a book by its cover’, zeggen de Engelsen zo mooi. Maar als het gaat om e-mail doen we eigenlijk niet anders. Een snelle blik op de onderwerpregel is voor de meesten van ons voldoende om te besluiten of we de mail wel of niet openen. Daarom is het goed om voordat je op de […]

meer lezen
21
okt

Wanneer je het format van je nieuwsbrief kiest, komt ook de vraag aan de orde welk lettertype je gaat gebruiken. Daarbij heb je de keuze uit tientallen verschillende soorten. Waar let je dan op? Welk lettertype is voor jou het meest geschikt? Vijf tips die je helpen om keuzestress te voorkomen. 1. Comic Sans is […]

meer lezen
09
sep

Het is een valkuil waar iedere ondernemer, klein of groot, wel eens in trapt: vooral investeren in nieuwe relaties en je bestaande klanten even vergeten. En dat is doodzonde, want het binnenhalen van een nieuwe klant kost veel meer tijd, energie én geld dan het behouden en laten groeien van de omzet bij bestaande klanten. […]

meer lezen
26
aug

Contentmarketing is nog altijd ‘hot’ en voor veel ondernemers een prima manier om klanten te vinden en te binden. Maar het bieden van ‘waardevolle en relevante informatie’ (dat is waar het bij contentmarketing om draait) is niet altijd eenvoudig én kost tijd. Gelukkig hoef je niet altijd nieuwe content te creëren om je hongerige relaties […]

meer lezen
02
jun

Je doet je best om een waardevolle nieuwsbrief te creëren: boeiende onderwerpen, mooie foto’s en pakkende teksten. Top! Maar wat nu als die prachtige nieuwsbrief in de spambox van je relaties belandt? Precies, dan is al die moeite voor niks geweest. 6 tips om te zorgen dat de spamfilter jouw goede bedoelingen niet dwarsboomt. 1. […]

meer lezen
13
mei

Een professioneel e-mailmarketingprogramma biedt je na het versturen van je nieuwsbrief een schat aan informatie. Je weet bijvoorbeeld hoeveel relaties jouw nieuwsbrief hebben geopend, waar zij op geklikt hebben en hoeveel mensen zich hebben uitgeschreven. Het laat ook zien hoeveel bounces er waren. Een bounced mail komt bij je terug omdat de mail niet bij […]

meer lezen
07
mei

Wat doe jij met het advies van een volslagen onbekende? Weinig waarschijnlijk. Maar wat nu als een goede vriend een advies of tip voor je heeft? Daar ga je een stuk serieuzer mee om. Hou dat beeld voor ogen wanneer je je volgende nieuwsbrief gaat maken en vergelijk een afstandelijke en puur commerciële mail eens […]

meer lezen
26
feb

Toen je vanmorgen je inbox opende, waren daar ongetwijfeld weer heel wat nieuwe berichten gearriveerd. Sommige daarvan heb je misschien onmiddellijk gelezen, andere juist direct weggegooid en een deel heb je bewaard maar nog niet gelezen. Hoe zit dat nu eigenlijk? Waarom lees je het ene bericht wel en gooi je het andere zonder te […]

meer lezen
21
jan

Yes, de nieuwsbrief van <vul maar in>. Fijn! Ik pak even verse koffie, zet m’n telefoon uit en ga er eens rustig voor zitten om al die boeiende teksten van a tot z door te lezen. Welkom in Utopia. De realiteit is helaas anders. De ontvanger van jouw nieuwsbrief leest de onderwerpregel, besluit in het […]

meer lezen
07
jan

Goede voornemens: ze horen bij januari als oliebollen bij 31 december. 81% van de Nederlanders heeft voor 2014 goede voornemens gemaakt, waarbij afvallen, je minder druk maken en meer sporten de top 3 vormt. Onderzoek wijst echter uit dat veel van deze goede voornemens de eerste week nog niet eens overleven… Dat betekent dat er […]

meer lezen
03
dec

Natuurlijk is het geen wetmatigheid, maar uit onderzoek blijkt dat er gemiddeld 7 contactmomenten nodig zijn voordat een klant besluit tot aanschaf van een product of dienst over te gaan. In de praktijk betekent dit dat je een keer op bezoek gaat bij een potentiële klant, hem op een netwerkbijeenkomst tegenkomt, met een advertentie onder […]

meer lezen
25
nov

Effectieve teksten schrijven voor je nieuwsbrief is niet eenvoudig. We weten immers dat je de attentie van de lezer maar korte tijd kunt vasthouden en dus moet je in een paar regels je boodschap overbrengen. De 4P-formule – Promise, Picture, Proof en Push – biedt houvast bij het schrijven van overtuigende teksten. Promise Met een […]

meer lezen
24
sep

Een nieuwsbrief is een fantastisch instrument om klanten te informeren over aantrekkelijke aanbiedingen en ze te verleiden tot aankopen. En hoe meer potentiële klanten je met je nieuwsbrief bereikt, hoe meer lezers je kunt verleiden… Tien toptips voor het verzamelen van e-mailadressen. 1. Plaats op de toonbank of receptiebalie een mooie glazen kom waarin bezoekers […]

meer lezen
17
sep

Ja echt, ik zie ze nog steeds voorbijkomen. Nieuwsbrieven met als onderwerpregel ‘Nieuwsbrief’ of – doe ‘ns gek – ‘Nieuwsbrief september’. Nou, als dat niet uitnodigt om verder te lezen ;-)…  Er valt veel te vertellen over de kunst van het schrijven van goede onderwerpregels. Het slechte nieuws is dat niemand echt het geheim kent […]

meer lezen
03
sep

Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest, Google+, Instagram… Wie ziet door deze bomen nog het bos dat Social Media heet? Met onderstaande tips wordt dat bosrijke terrein net even wat overzichtelijker. 1. Social media is sociaal Het gaat om interactie, niet om zenden alleen. Roep niet voortdurend hoe goed je bent (beter nog, doe dat helemaal […]

meer lezen
21
aug

Sinds een aantal weken hebben gmail-gebruikers een nieuwe inbox. Waar voorheen alle berichten in één inbox belandden, zijn er nu vijf verschillende tabs (primair, social, reclame, updates en forums). Google categoriseert de binnenkomende e-mail automatisch, maar gebruikers kunnen ook zelf regels maken voor de indeling. Wat betekent de nieuwe indeling voor jouw nieuwsbrief? Gaat die […]

meer lezen
14
aug

Even geen inspiratie voor je nieuwsbrief? Tien tips om je van je writer’s block af te helpen. 1. Marketingmateriaal Folders, flyers, brochures, nieuwsbrieven van leveranciers zijn waardevolle inspiratiebronnen.  2. Persberichten Heb je onlangs een persbericht verstuurd? Die informatie hoort natuurlijk thuis in je nieuwsbrief.  3. Branche-nieuws Zijn er ontwikkelingen in jouw branche, jouw vakgebied? Vertaal […]

meer lezen
25
jun

Natuurlijk kijk je met enige regelmaat naar de resultaten van jouw nieuwsbrief. Hoeveel ontvangers hebben de mail geopend en gelezen, waar hebben ze op geklikt, hoeveel mensen hebben zich ingeschreven? In datzelfde overzichtje staat ook een cijfer dat je waarschijnlijk liever negeert: het aantal uitschrijvers. Oké, je weet dat het erbij hoort, maar toch kan […]

meer lezen
10
jun

“E-mail is links en rechts ingehaald door social media”, beweert de fanatieke twitteraar terwijl hij met zijn smartphone zijn duizenden volgers laat weten dat hij aan een prima cappuccino zit. “Ouderwets en achterhaald”, roept de Facebook-fan, wachtend op vrienden die zijn statement ‘liken’. Twitter, Facebook, Pinterest, LinkedIn, GooglePlus: het is allemaal veel sneller, hipper en […]

meer lezen
03
jun

Elmer Wheeler, volgens sommigen de beste verkoper ooit, introduceerde in 1937 de oneliner ‘don’t sell the steak, sell the sizzle’. Vele marketingtrends en reclamegoeroes verder, staat zijn aanbeveling nog altijd als een huis. Wat is de ‘sizzle’ van jouw product? Een klant wil geen verzekering; hij wil zekerheid. Geen bloemen, maar sfeer in huis. Geen […]

meer lezen
28
mei

De lekkerste cocktails hebben vaak één ding met elkaar gemeen: er worden maar een paar ingrediënten gebruikt. Voor een goede marketingcocktail is het recept niet anders: met een paar zorgvuldig gekozen bestanddelen kom je tot het beste resultaat. Volg onderstaand recept en creëer je eigen marketingcocktail.   Stap 1: Verzamel de ingrediënten Database Een lijst […]

meer lezen
13
mei

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: onderzoek wijst uit dat een lezer gemiddeld 51 seconden naar een e-mail kijkt. 51 seconden! En hoogstwaarschijnlijk zweeft de vinger van de lezer die bijna volle minuutlang boven de deleteknop. Of jouw lezer al binnen een paar seconden jouw nieuwsbrief naar de prullenbak verwijst of […]

meer lezen
08
apr

Wat is het eerste dat je doet wanneer je ’s ochtends je bed uitstapt? Tandenpoetsen, ontbijten, krant lezen? Wanneer je een smartphone hebt, begin je de dag waarschijnlijk anders. Onderzoek wijst namelijk uit dat 80% van de smartphonegebruikers direct na het ontwaken zijn mobiel pakt: nieuws lezen, mail checken, Facebook bijwerken, twitteren… Wanneer je een […]

meer lezen
25
feb

Kijk jij graag naar filmpjes op YouTube? Dan ben je niet de enige. Uit onderzoek blijkt dat ruim zeven miljoen Nederlanders met enige regelmaat op YouTube te vinden zijn. Maak gebruik van deze trend en neem een filmpje op in je nieuwsbrief. Het doorklikpercentage schiet daarmee omhoog! Ga je zelf filmen? Vier tips voor een […]

meer lezen
13
feb

E-mail is een fantastisch instrument om klanten en potentiële klanten te bereiken. Met een digitale nieuwsbrief kun je jouw doelgroep goed informeren over jouw producten of diensten. Maar misschien heb je niet iedere maand een uitgebreid verhaal te vertellen. Dan breng je met een eenvoudige e-mailaanbieding snel en eenvoudig een aantrekkelijke actie onder de aandacht. […]

meer lezen
04
feb

Wanneer je lezers jouw digitale nieuwsbrief ontvangen, is de header het eerste wat zij op hun scherm zien. Dit beginblok (laten we het voor het gemak toch maar header noemen)  is in sommige gevallen zelfs het enige dat zij op dat moment zien. Besteed er daarom extra veel zorg aan. Vijf tips voor een goede […]

meer lezen
08
jan

  Recent onderzoek onder MKB-bedrijven laat zien dat 83% van de ondernemers e-mailmarketing als meest effectieve marketingtool ziet. Ook praktijkstudies wijzen uit dat deze vorm van marketing beter scoort dan Facebook, Twitter en Pinterest. Bijkomend voordeel is dat e-mailmarketing veel minder zwaar op het budget drukt dan andere marketingactiviteiten, zoals advertenties, folders of directmail. En […]

meer lezen
03
dec

Toen je vanmorgen je inbox opende, waren daar ongetwijfeld weer heel wat nieuwe berichten gearriveerd. Sommige daarvan heb je misschien onmiddellijk gelezen, andere juist direct weggegooid en een deel heb je bewaard maar nog niet gelezen. Hoe zit dat nu eigenlijk? Waarom lees je het ene bericht wel en gooi het andere zonder te lezen […]

meer lezen
01
nov

Wanneer je wat langer actief bent met e-marketing kunnen er gemakkelijk schoonheidsfoutjes in je nieuwsbrieven sluipen. Daarom een handige checklist met 9 aandachtspunten om te kijken of je geen fouten maakt en/of kansen laat liggen. Zo blijf je scherp! Adreslijst: is de mailinglijst nog actueel en onderneem je nog steeds activiteiten om nieuwe lezers te […]

meer lezen
Meer lezen? Klik hier voor onze volledige blog: www.goede-emarketing.nl
paged
Berichten laden...
link_magnifier
#374754
on
fadeInDown
loading
#374754
off